Palvelut

Myynnin ja markkinoinnin prosessit, sisällöt ja HubSpot

Alla on esimerkkejä palveluista, mutta älä huoli: sinun ei tarvitse osata valita.
Kerro tavoitteesi, niin suunnitellaan yhdessä.

Strategi

700 eur + alv / päivä

”Mitkä asiat hidastavat kasvua ja miten niihin vaikutetaan?”

Tarvitset strategia, kun haluat varmistaa, että markkinointi-investointi käytetään bisneksen kannalta tärkeimpiin asioihin tai haluat esimerkiksi parantaa liidien close ratea mutta et ole varma, mistä lähteä liikkeelle.

Tuloksena esimerkiksi: sisältöstrategia, tehokkaampi ja selkeämpi myynnin ja markkinoinnin prosessi.

Kampanjasuunnittelija

630 eur + alv / päivä

”Miten sisällöistä luodaan tehokas kokonaisuus?”

Tarvitset kampanjasuunnittelijaa, kun sinulla on selkeä tavoite, kohderyhmä ja teema. Tarvitset kampanjan reseptin, johon sisältyvät sisältöjen aiheet, formaatit ja kanavat sekä mahdollisesti automaatioiden suunnittelu.

Tuloksena esimerkiksi: Toteutusta vaille valmis suunnitelma liidigenerointikampanjasta valitulle kohderyhmälle tai lisämyyntikampanjasta nykyasiakkaille.

Toteuttaja

500 eur + alv / päivä

”Kuka ehtisi kirjoittaa sisällöt tai virittää HubSpotin?”

Tarvitset toteuttajaa, kun tiedät, minkälaisen sisällön tai vaikkapa teknisen HubSpot-toteutuksen tarvitset.

Tarvittaessa Isoksin keinovalikoima täydentyy kumppaniyrittäjien tarjoomalla (mm. Google Ads ja some-mainonta).

Tuloksena esimerkiksi: Teksti annetusta aiheesta esim. blogiin, myynnin tai markkinoinnin emaileihin, someen tai verkkosivustolle. HubSpotin käyttö briefin mukaan tai HubSpot-käyttöönotto, kun prosessit on jo aiemmin määritelty.

Vuokra-markkinointipäällikkö

”Ei projekteja vaan kumppani”

Tarvitset vuokra-markkinointipäällikköä, kun haluat ammattilaisen vastaamaan sisältömarkkinoinnin suunnittelusta, toteutuksesta ja optimoinnista kokonaisuutena.

Tällöin saat sitä, mitä bisneksesi kulloinkin tarvitsee, aina kiinteään päivähintaan.

Kysy lisää!

Case: Uusasiakashankinta

Kampanjan suunnittelu ja toteutus

Case: Sisältöstrategia

Fokukseen otettiin brändi ennen liidituotantoa.

Sinun yrityksesi case?

Kerro bisnestavoitteesi, suunnitellaan yhdessä.