Palvelut

Keinoja myydä enemmän ja tuloksellisemmin.

Kerro bisnestavoitteesi, niin suunnitellaan yhdessä.

Liidiprosessi

Suunnitellaan juuri oikeiden asiakkaiden houkuttimet, tunnistustavat ja koko prosessi liidistä diiliksi. Myynnin työ tehostuu.

Lue: liidistä diiliksi HubSpotissa

Myyntipuhe

Etsitään kullekin asiakasryhmällenne puhuttelevimmat myyntiargumentit ja käytetään niitä kaikissa asiakaskohtaamisissa: saitilla, tapaamisissa ja sähköposteissa.

Lue case: Liidikampanja

Mielikuva

Tehdään sisältöä, joka vaikuttaa potentiaalisten asiakkaidenne mielikuvaan yrityksestänne – se on myyntiprosessin voiteluainetta.

Lue case: Mielikuva kuntoon ennen liidituotantoa

Työvälineet

Tutkitaan, olisko HubSpot oikea ratkaisu markkinointiin, myynnin manuaalisen työn karsimiseen ja parempaan myynnin ennustamiseen.

Lue lisää HubSpotista

Markkinoinnin sparraus

Markkinointia tehdään, mutta se ei tahdo muuttua myynniksi? Etsitään yhdessä napakampi fokus ja työtavat, joilla tulokset paranevat.

Lue: B2B-markkinoinnin bisnestavoitteiden määrittely

Vuokra-markkinoija

Kaipaatko jatkuvampaa apua esimerkiksi HubSpotin käyttöön ja sisällöntuotantoon? Sovitaan tietty määrä työtä tietyksi ajaksi.

Tarjolla konsulttikokemuksella marinoitu Tekijäihminen

Apua markkinoijan rekrytointiin

Haluatko palkata markkinoijan, mutta et ole varma, mitä kannattaisi vaatia? Kirkastetaan tarve ja muotoillaan houkutteleva ilmoitus.

Katso Youtubesta LinkedIn Live: Markkinointipäällikön rekrytointi

HubSpot Free -käyttöönotto

Yrityksesi käytössä ei ole CRM-järjestelmää tai haluat vaihtaa nykyisen rohjakkeen parempaan? Onnistuu, kahdessa tunnissa.

Lue lisää ja varaa:
HubSpot Free -käyttöönotto

Usein kysytyt kysymykset

Etänä vai paikan päällä?

Kaikki työ tehdään etänä. Palaverit vedetään Google Meetillä, joissa suosittelen pitämään kameran päällä (tukan kampaaminen ei ole pakollista).

Millä kielillä?

Sisällöntuotantoa teen vain suomeksi, mutta prosesseista ja teknologioista juttelen sujuvasti myös rallienglannilla.

Strategiaa vai toteutusta?

Tarpeen mukaan kumpaa vain. Mitä paremmin tunnetaan yrityksen vahvuudet ja ostajat, sen paremmat lähtökohdat on esimerkiksi sisällöntuotannolle.